22 mars, 16.46

Den här dagen har gått bättre än väntat, fick utökat schema i det redan fullproppade schemat så 8,5 timme kändes väldigt bra att gå hem på. Axeln har hållit sig lugn (thank god!) men min näsa snorar på som bara den och idag gav sig det halsonda till känna igen :( Men nu är det bara att köra på. Jag VÄGRAR att vara hemma något mer nu!

Precis innan jag skulle åka hem fick jag två glada överraskningar också: en lönespec. som var bra mycket bättre än jag väntat mig + en extra månads vikariat :):):) Så nu kommer jag jobba heltid augusti ut vilket känns väldigt skönt! Det firade jag med en pizzabit från igår och en stor kopp kaffe haha.

Nu ska jag till stallet och ta mig en sväng om med min kära ponnyhäst och den här dagen kan inte bli så mycket bättre! :) Hihi awesome!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0