16 mars, 10.48

Hemma från jobbet idag också. Och imorgon och på torsdag! JAG KOMMER BÖRJA KLÄTTRA PÅ VÄGGARNA! >_<

Iallafall så har jag varit ute och gått med Casper nu en timme. Underbart! Kände mig verkligen som Ronja Rövardotter när jag hörde fåglar som kvittrade och såg hur det droppade från taken och allt bara lyste. Jag ville skrika högt av lycka för det kändes som att jag skulle spricka annars! Äntligen börjar det på allvar bli vår :)

Nu sitter jag i min säng och dricker Loka Krusbär/Päron. Har en stark känsla av att det kommer bli en sommarfavorit för mig haha. Den smakar nästan precis likadant som Piggelin. Mums!

Men nu ska jag ta itu med mitt eng.plugg så jag blir av med det någon gång.. Senare är det stallet som gäller. Blir nog en annan kopp kaffe på balkongen i solen med mamma också.

Har aningar om att det här kommer bli en bra dag trots allt!

PUSS.

Kommentarer
Postat av: syster yster

ååå vilken bra dag det låter som:)

2010-03-16 @ 13:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0