26 april, 20.53

Idag hände något jävligt bra. Eller hände och hände, det är något jag jobbat hårt för.
Jag blev äntligen klar med mitt gymnasium. Sista träffen med ulrika innan hon satte
betyg för min eng c (som för övrigt blev vg woho). Jag är sjukt nöjd med mig själv
och tänker sova gott inatt haha.

Hade ju lovat mig själv att jag skulle få något fint när jag var klar med
engelskan och har hela tiden haft ett par skor i åtanke. Inga speciella,
men ett par skor var jag säker på att det skulle bli.

Det blev det inte. Istället fick jag en tavla av mig själv.
Jag tycker den är jättefin, varm och lugn och jag har tittat på den
ett bra tag utan att riktigt haft någon anledning att köpa den, tills nu.
Den kommer hänga bra i mitt rum :) Dessutom är det Jimi Hendrix
som sagt det fina citatet. Det kan inte bli bättre!
!


Såhär nöjd var jag när jag kom hem hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0