27 mars, 18.40

Går runt med en stegräknare. Känner mig rätt övervakad, varje steg jag tar liksom.. :O Hihihoho jag är fyndig! Eller.., mest trött faktiskt. Men dagen är inte slut än och jag har gått till mig över 15000 steg så det här är lite roligt faktiskt :P


Hur som helst. Mamma har åkt nu. Jag och Casper vinkade till henne :( Nu ska hon och några kompisar till barcelona på en långweekend (jag är inte det minsta avundsjuk, helt seriöst. NOT!) och hon kommer inte hem förrän på söndagkväll! AAAH! HUR SKA JAG OCH CASPER KLARA OSS!? :O Men det går nog, jag menar, mamma har ju till och med lagt fram en kom-ihåg-lapp till mig om post, sopor och blommor haha. Så det går nog bra.. Kanske.. Buuhuuu, mamma<3

Nej, nu är det slutgrinat :). Nu ska jag bege mig till stallet för att mysa lite med min fina ponnyhäst, sen ska jag och casperhjärtat ut på promenad och sen sova gott!

, mamma är fin! :)


Här har ni en bra låt att lyssna på också! Vääärd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0