16 april, 12.46

Hej igen. Nu har det gått över en månad sedan jag skrev något. Men who cares? :) Förut skrev jag ofta när jag var deppig, men det gjorde mig bara ännu mer deppig och när jag mår bra vill jag göra annat än att blogga! Tex vara ute i solen och dricka kaffe, vara med mina vänner eller hänga i stallet. Såna saker som jag älskar hemskt mycket!

Idag är jag hemma från jobbet. Hade feber igår men jobbade ändå och det visar sig alltid vara en dum idé. Idag har jag ingen feber men beslutade mig för att vara hemma iaf och vila och det tror jag är bra.

För några dagar sedan var jag och spontanshoppade lite. Sånt är nog också bra ibland haha. Känner faktiskt att jag kan tillåta mig själv det nu när jag jobbar rätt mycket osv.

Anyway, här är resultatet!


Nya solbrillor från åhlens och tokmysig tröja från hm!


Örhängen och armband från gina. Gillar dom mycket!


Ballerinaliknande skor från hm. Asfina!

Det var allt. Nu ska jag äta mat, dricka mer kaffe och mysa med casperhjärtat.
Ha en bra dag!


Bjuder på denna låt i inlägget också, den får mig alltid i bra stämning. Braa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0