22.37

Nu har jag för en stund sen kommit hem från stallet. Och ja, mitt opepp inför hoppningen ändrades :) Kan ha varit för att klara kikade in en sväng på lite skitsnack, kaffe och mat innan <3. Kan också ha varit för att jag smälter och kan inget annat än att vara överlycklig när jag ser min häst och när han puffar och smakar lite på mig :') och det är så varje dag! Haha, jag är en sån hästnörd :):)
Tussarna då, :)

Casper, som blev överlycklig när jag kom hem, har fått varit ute på en kvällsrunda och ätit kvällsmat. Så nu sitter jag också och äter. Det sista av min och klaras tokgoda middag bestående av makaroner, riven ost, klippta småbitar av smörgåsskinka och tacosås. Oslagbart, looove it! Det går fort att göra och är billigt. Perfekt studentmat känner jag haha. Eller om man bara är fattig och lat hihi :)

Jag är lugn i huvudet och trött i kroppen. Känner att jag har tränat minsann har tränat varenda muskel i kroppen! Yeey :) Så nu väntar bara en välbehövlig dusch (som jag faktiskt känner att jag förtjänar) innan jag får sova. Jag ska bannemig sova i mammas säng inatt! Jag saknar henne tokmycket såhär när man kommer hem till en mörk och tyst lägenhet och man bara vill pyssla och trixa det sista för dagen med sin mamma. Kom hem från västerås nu! Uscha! :( Jag kommer aaaldrig flytta hemifrån!!! Så, därför ska jag sova i hennes säng och sen vakna imorgon bitti och ta mig upp ur sängen, käka frulle, promenixa med hunden, diska, åka till mormor för lunch städ av hennes lägenhet och sen runt 2-3 ska jag hämta mamma vid bussen! Det blir bra!

Imorgon ska jag förflytta mig till pappa och bosätta mig där några dagar :) Lär åka till ÖB en sväng också och se om de har några vettiga stallskor för inte så mycket pengar alls... >_< Men men, det får bli imorgon som verkar bli en bra dag det också :)

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: KLara

2009-09-10 @ 23:13:38
Postat av: klara

nu funkar allt som det ska och jag hittar dina nya inlägg direkt. pöss

2009-09-10 @ 23:15:10
URL: http://klaraspanikblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0