19.20

Har precis kommit hem från stallet. UNDERBARA stallet! Det var skönt att vara där idag. Trots att det var rätt mycket folk där så var det inget stök och inget bråk och alla barn som var där höll sig undan fixade och trixade med sitt och var inte korkade och dryga som barn annars är! (asmånga "och" i den meningen kände jag..) Sånt gillas!

En sak till som jag gillade var att Favven inte var dränkt i torkad lera som han annars brukar vara och som han dessutom är skitnöjd med. Det gick fort att borsta och allt var bara kanon idag! :) Sen red jag, maya, linnea och emma ut. Gruvriset, B&W-backen, steniga stigen, källvikens gård, banvallen och hem.
Ingen fattar säkert vad det är för en väg, men det är en bra väg med mycket trav och roliga galoppsträckor och en del klättring och sånt mys. Tar ca 1,5 timme. Perfekt! Favven insåg aldrig att han både var äldst och minst och borde därför ta det lite lugnt och tänka sig för innan han drog iväg i feta galoppen så gruset yrde! "Sket man väl i!" tänkte han nog samtidigt som han lät som en gris för att verkligen få mig att inse hur mycket han hatar att hålla sig bakom någon som är större.
Hej, ditt sär<3. Jag älskar dig! :)

Nu sitter jag och väntar på att jag ska orka duscha och sen vänta på mamma som är på bio minsann, och sen ska vi till moster eva och äta maaat! Värd dag. Jag jobbade imorse också. Och imorgon ska jag också jobba. Är lite nervös för hur det ska gå att hämta mina vänner ella och johanna (aka fylltrattar) kl. 05.45 eftersom de fick för sig att vina idag när det är Granny Goes Street. Men jag känner mig gammal och helt nöjd med att äta middag med familj och sen kanske kolla på någon film och sen sova tidigt. Jag älskar när jag känner så. Myys! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0