15.02

Idag när jag lämnat tillbaka ridskorna som jag köpte för några dagar sen (de var för små om jag ska kunna ha massa sockor och grejer i dom i vinter) och fått tillbaka mina 399 kronor, upptäckte jag till min glada förvåning att jag faktiskt hade ca 1200 kronor kvar på kontot. WOHO.

Så vad gjorde jag då!? Jo, jag åkte till stadium och köpte en till awesome myströja som jag lätt kan bo i för alltid! Har ju redan en svart så nu blev det en lila. nöjd_tjej_90!!!!

Sen rååååkade jag gå in på din sko innan jag skulle hem... Det skulle jag inte ha gjort! Hittade såklart ett par skor som bara bad om att få bli mina! Men för första gången nånsin lyssnade jag mer på min hjärna än på min magkänsla och bestämde mig för att vänta se hur mycket lön jag får på fredag innan jag köper nåt mer nu. Det bara flödar vuxenpoäng om mig nu, jisses!


De är väl rätt vanliga, typiska Lovisaskor ni vet, men åååh vad jag vill ha dom.

Har velat ha ett par enkla låga boots i svart eller rött rätt länge nu och nu har jag hittat ett par av varje. Det är sånt här man får magont av haha.


De här är från ellos och de vill också bo i min garderob! :):)

Vi får la se hur det blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0