23.07

Det finns nog inget som framkallar samma kalla känslor av hjälplöshet, förvirring och oro som när något av ens älskade djur är mystiskt sjuk, läänge dessutom.. :(

Hästapållen min är iaf okej nu, men jag undersöker noga varje dag kan jag lova. Nu är det istället våran sötsak till hund (som helt klart verkade vara på bättringsvägen igen) som mer eller mindre verkar ha fått igång ett hemskt krig i sin lilla kropp, som nu är mindre än nånsin pga diverse magproblem. Älskade älskade älskade Casper.

Mamma ska ringa till djursjukhuset imorgon och försöka få någon akuttid, vilket vi verkligen borde få med tanke på hur vovven är nu! Man hoppas självklart att det ska ta högst 10 min för veterinären att undersöka Casper, höra oss berätta och beskriva allt som är fel och sedan ha en väl fungerande behandling planerad på ett litet kick,
men uscha vad vi oroar oss nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0