21.37

jag vet inte vad jag ska skriva idag. skulle kunna skriva såå mycket men skulle antagligen ångra mig sen.. AAAAARGH! jag mår illa och har ont lite överallt. tror jag kan säga att jag har psykiskt ont på ett fysiskt sätt. ah. bättre än så kan jag inte förklara.

nu börjar det bli deppblogg igen. måste göra nåt. tänka på annat. umgås med någon. men jag vet ju vem jag vill umgås med. vem jag vill vara med. satan.

nu ska jag ut med casper. sen sova. det kommer bli en lång natt och vartannat andetag är det svårt att få tillräckligt med luft i lungorna. satan! det här kan inte fortsätta! det här är minst 10 gånger värre än allt med Mr.F. och det säger väl en hel del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0