20.18

Jag blev gladare och mår bättre i kroppen efter stallet :) Visste väl det!

Var till citygross efter stallet och köpte torrschampoo till Favven som jag är sjukt sugen på att testa på honom och se om det fungerar så bra som beskrivningen lovat! Jag hoppas innerligt det. För vissa dagar när tiden inte riktigt räcker till är det drygt med en vit ponnyhäst kan jag lova!

Imorgon blire ett litet besök till huvudstaden med maya och förhoppningsvis kommer vi hem med en ny pålle till klubben!

Måste hinna hem till den bokade tvättstugan också.. Rackarns!
Undrar när det kommer torrschampoo till kläder när tiden inte räcker till för tvätt?
Det vore nåt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0