15.37

Eeeeeehehehehehehehe. Så känner jag idag. Idag är jag rätt bra bakis. Jag kan äta, jag kan dricka (alkoholfritt alltså!!), jag mår inte tokilla och har inte ett huvud som håller på att sprängas. Jag är mest bara seg. Och fattar inte så mycket, varken från igår eller idag. Det är nog därför jag sitter här och bara svammelskriver. :) Kom hem halv 5 inatt. Så jag är lite trött. Men har kunnat sova mycket idag iaf, vilket jag inte brukar kunna göra när jag är svinbakis och allt bara snurrar. Och det känns bra. Jag ska alltid vara såhär bakis har jag bestämt. Eller inte jämt, utan när jag har idkat alkoholdrickning såklart. Men det fattade ni och nu sitter jag och svammelskriver igen :)

Dags för en sväng till stallet!
HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0