15.31

Jag får inte upp korken på mitt nya nagellack. Och jag vill inte ha någon annan färg på mina naglar än den från mitt nya nagellack!

Och jag hade glömt hur lockigt mitt hår blir om jag låter det självtorka. Det blir aslockigt!

Det är mina största problem idag. Och det är ju ganska positivt.
Annars skiner solen mellan regnskurarna, jag kan sitta på balkongen och lyssna på min snarkande hund, jag dricker sjuukt gott kaffe och jag är själv hemma.

Så, förutom nagellacksproblemet och mitt toklockiga hår är det en ganska bra dag :)


UPDATE: 15.53

Jag fick av locket på mitt nagellack och mina naglar må vara avbitna, men de har den finaste färgen i stan. Oh yes, life is good!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh jag dig, du har ju så mysig röv! Skynda dig hit!

2009-09-02 @ 21:18:02
URL: http://wickedwonderboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0