12.59

GREYS ANATOMY! 30 SEPTEMBER! SÄSONGSPREMIÄÄÄR!!

Behöver jag säga att jag är peppppp? ;)
Reklamen visas på 5an jätteofta nu och varje gång blir jag helt stirrig och kan itne sitta still och blir både ledsen och glad på samma gång. Skumt hur en serie kan påverka en, speciellt när den inte ens är sann.. :P

Nu händer det inte lika ofta, men de flesta av er vet att jag haft väldiga problem med min diabetes och under nästan ett års tid så besökte jag sjukan minst en gång i veckan och flera gånger blev jag inlagd för att läkarna inte vågade låta mig vara hemma för allt i min kropp var bara stört. Anyway. Under de här besöken som vääldigt ofta blev fruktansvärt tråkiga och när jag var inlagd led jag verkligen av svår tristess haha. Så då började jag tänka i Greys-Anatomy-banor och funderade på hur alla de som sprang in och ut genom mitt rum var. Alltså, vilka som var bästa vänner, vilka som inte tålde varann men som var tvungna att hålla god min under tiden de var inne hos patienten, vilka som hade förbjudna affärer med sina chefer osv osv. HELT GALET. Men de här tankarna gjorde alltid besöken lite roligare och efter ett tag var jag så inne i det här tänket att jag höll på att säga "Izzie" eller "Meredith" när jag pratade om människorna som pysslade om mig. :P

Det var lite om mina sjukhuserfarenheter och hur pepp jag är på premiären :)

Nu sitter jag i soffan med en STOR kaffekopp och kollar på ellen <3. Sen är det vovvepromenad (Casper är fortfarande dålig :( Han har inte blivit det minsta bättre! ), dusch och efter det blir det en fika på stan med Sanna. MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0