09.49

07.30 ringde min klocka imorse = SOVMORGON FÖFAN! :) Då skulle jag skjutsa mamma till bussen för hela hennes jobb ska vara i västerås till imorgon vilket betyder att jag och casper kommer vara själva.. Jaja, jag har ändå massa saker som jag måste göras så tiden kommer knappast stå still!

Nu har jag varit ute med casper och ska nog duscha en snabbis och sen runt 11 ska jag till sjukan och hämta en nyopererad maya och vara barnvakt (haha!) till henne några timmar. Blir nog film eftersom stackarn inte får prata :P

Sen ska jag hem till casper igen och så ska jag vattna blommor. Jag måste skriva det annars glömmer jag och då blir det slakt för min del. Det är inte så att jag tycker det är sjukt viktigt att alla ska veta att blommorna behöver vattnas! Jaja, ni fattar ^^

And tonight är det dags för hoppträning. Är faktiskt inte så pepp på det, men det hinner väl ändras hoppas jag! ^^

Sen var det väl inget mer.. JO, ska på lunch hos mormor imorgon och städa hennes lägenhet igen! FÅR ICKE GLÖMMAS!! Sen ska jag hämta mami som kommer med buss. Det får inte heller glömmas haha.

Men NU var det nog inget mer.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0