22.24

En sån dag.. En såndär riktig kallt-som-fan-dag..

Sen på väg till jobbet immade mina bilrutor igen TOTALT och ja.., kan ju säga så mycket som att min bil hade en dejt med en vägskylt..! Bra Lovisa, braaaa.. Så jag fick parkera min bil igen och så fick mamma skjutsa mig till jobbet (efter att jag övertalat henne att jag visst kunde jobba trots min hysteripanik). Sen fick jag gå hem när jag slutat efter en hel dag när jag bara har gått och gått och gått. Härligt jobb har jag! Precis när jag gick förbi "olycksplatsen" höll några kommungubbar på att resa min skylt och sen såg det ut som att inget hade hänt. Kan inte säga detsamma om min bil.. :(

Tanken slog mig när jag gick förbi gubbarna att jämt när jag ser folk jobba med såna grejer: resa skyltar, laga vägräcken osv så tänker jag "Vilka jävla idioter det finns!" "Fyllon!" "Varför kan folk aldrig lära sig att köra bil!?" Och den här gången var det jag som var "fyllot".. Lustig tanke :) Och NEJ, jag var inte full!

Nu har jag precis ätit övergiven efterrätt (mumma!) som jag hittade i kylen minsann och ska sova. Är så sjukt trött och kört på hela dagen för att jag har haft på känn att om jag sätter mig så skulle jag inte komma upp igen :)

Imorgon blire cykel till jobbet.. Kom precis på att jag glömt min halsduk i stallet.
Satan..

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0