28 okt, 23.13

Jag vill tycka om snälla killar. Jag vill bli kär i en sån. Men de enda som hittills fått det att pirra i magen på mig och de enda som hittills har fått mig mer eller mindre besatt och de enda som hittills charmat mig totalt med sitt Allt och de som fått mig att glömma bort att andas och glömma bort världen är de som kallas Bad Boys och som är på tok för självupptagna och lika mycket intresserade av mig som av alla andra brudar de alltid har omkring sig.

Satan. SUCK! (med svenskt uttal..) WHAT TO DO!! Jag kommer alltid vara ensam haha. Lika bra :) Har ju klarat mig bra så här långt. Och jag är inte ens bitter eller deppig just nu.

Jag är konstig. Dark&Twisted. Det skulle vara ett jävulst bra namn på en kick ass-drink förresten..! Den ska jag uppfinna : ) HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0