27 okt, 23.01

På en skala 1-10, hur rättvist är det att alla i min "familj" har besök på rummen utom jag!? Inte så rättvist alls faktiskt. Satan. Jag är bitter nu. Över en hel del saker. Tur att jag har min älskade blogg som alltid får stå ut med mina bortskämda I-landsproblem!

Den största bitterhetsfaktorn skrev jag just om.

På andra plats kommer det faktum att jag är fruktansvärt lat och inte pluggar lika mycket som jag har chansen till nu. Min halva hjärnhalva och min kropp säger att nu är det bråttom och verkligen dags att sätta igång med det sista. Och den andra halvan av min hjärna (som tyvärr har ett starkt övertag..) säger att det är helt lugnt att skjuta upp allt. Satan.

På tredje plats över saker jag är bitter över kommer en tröja på tradera som är så superduperawesome att det nästan känns som ett brott att inte buda på den.. ><

På fjärde plats kommer mina fruktansvärda kroppskomplex som knappast kommer försvinna bara för att jag tänker att jag borde träna!

Sen på femte plats kommer min bil. Min lilla silvriga pärla som fortfarande inte är min på riktigt. Och som fortfarande inte har blivit lagad. Jag tänker inte köra den något mer nu förrens den har varit in på verkstan. För det är farligt att köra en bil som man inte ser någonting ur har jag fått erfarenheter från som jag inte vill uppleva igen.


Nu har jag beklagat mig färdigt, for now hihi. Därför slänger jag in en myslåt här också, bara för att inte verka alltför deppig. Cause I feel so lucky, to be alive!



GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0