22 okt, 14.09

Måste bara återigen lägga in en bild of my precious :)

Han varit min bästa i drygt sex år nu. SEX ÅR. Så mycket har hänt under de här åren.. Både bra och dåliga saker. Händelser och situationer som föralltid har förändrat mitt liv, den jag är och hur jag ser på saker och ting. Det låter töntigt, det kan jag ta, men den som alltid har funnits och som alltid har haft tid med mig och överöst mig med villkorslös och oändlig kärlek är Favven. Min älskade älskade älskade ponnyhäst.


Han är det bästa jag har, och jag kommer aldrig hitta
någon som ens är i närheten av hans skönhet.



This heart, it beats
beats for only you.

My heart is yours, <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0