20 okt, 16.00

Idag är jag rätt lesbisk tror jag. Jag ser bara snygga tjejer HELA TIDEN! Och ja, jag blir avundsjuk på deras kroppar, allmänna utseende och karriärer!

Och idag heter min kärlek Scarlett Johansson. MY GOD vilken snygging hon är!



Men jag kan faktiskt ta det: att jag aldrig kommer vara i närheten av hennes framgång eller skönhet för jag pluggar nu och för första gången känns det helt okej med den här skitkursen som heter engelska c.

Jag är inom några minuter klar med det som för mig är det klurigaste momentet: uppsatsskrivning! Det är egentligen det som jag har mest lätt för, men därför vill jag mest med det momentet också, så jag har sjukt höga krav på mig själv med såna grejer. Fattar ni? Det är knappt så jag gör det själv..

Men nu ska jag fortsätta och jag har kommit på att en mage full med kladdkaka och en STOR mugg med kaffe brevid sig är inte en dålig sak i pluggsammanhäng! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0