19 okt, 10.59

NOSTALGI!

Det är farligt för mig att titta igenom kartonger som stått i förråd och sånt en längre tid. Hittar alltid på massa fina saker som jag blir helt upprymd av. Nostalgi..

Igår hittade jag tex på min första bh. Fanns inte mycket plats i den inte haha. Den är vit med massa små Nalle Puh-figurer och jag kommer antagligen aldrig göra mig av med den ^^ Ibland är jag en sån tjejig tjej..

Men sen hittade jag på det bästa av allt: DAGISFOTON! Jag blir glad av att titta på såna. Inte fasiken var man snygg heller, men det syns att jag hade en bra barndom. Jag var glad, rund om kinderna (det är jag iofs fortfarande..) och det bara lyste bus och full-i-fan i ögonen på mig! :)

Och det är väldigt kul att se gruppbilderna också och komma på att många av dom som jag var vän med då, har jag fortfarande bra kontakt med. Sånt är mysigt!


Jag rockade i blå/rosa hårsnoddar och cerise Disney-tröja ;D


Jag låter namnen vara oskrivna med hänsyn till alla medverkande haha

Kommentarer
Postat av: Kim

2009-10-19 @ 18:24:07
URL: http://rosaplastkudde.blogg.se/
Postat av: Kim

Haha, det ser verklign ut som dina ögon lyser bus och full-i-fan! SÖÖÖT! xD

2009-10-19 @ 18:25:16
URL: http://rosaplastkudde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0