14.05

Jag saknar någon. Det ligger och lurar i mig och jag känner mig stressad och lite förvirrad. Höstdepression, javisst! Men det känns som att det är mer den här hösten. Jag saknar någon. Jag behöver någon. Satan. Det här är en känsla som är väldigt obehaglig för mig. Känslan av att behöva någon. Usch.

Ensam är stark.
Det har alltid varit min grej. Men nu börjar jag fundera på om jag bara har kört på den stilen för att jag är rädd. Rädd att släppa någon inpå livet. För varje gång jag gjort ett försök och faktiskt gjort uppoffringar, försökt visa vem jag är och kämpat som fan för att säga och göra rätt saker har det bara sktit sig. TOTALT.

Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har ingen aning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0