30 nov, 19.51

Det är mörkt 24/7 och det är ett konstant spöregn. Det suger! Det är helt okej att känna sig nere och väldigt bitter på världen såna här dagar som råder nu. När man dessutom har varit superklantig och både varit ute på en långpromenad i rask takt OCH gymmat när man redan är småsjuk så att man blir riktigt sjuk och inte ens kan åka ut till sin älskade ponnyhäst och bli lite gladare, DÅ ÄR MAN REDO ATT SÄGA UPP SIG FRÅN LIVET OCH FLYGA IVÄG TILL NÅGOT HÄRLIGT STÄLLE.

Men nu ska jag mysa ner mig i ett varmt skumbad och sen antagligen titta på ett avsnitt Friends innan jag somnar och hoppas på att jag kommer vara pigg som en lärka och frisk som en nötkärna imorgon.

Heido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0