26 nov 16.26

Bloggtorka! Som ni nog har förstått..

Tro det eller ej, men jag får faktiskt rätt bra den här hösten (Y)
Vissa dagar kan ju dö, men det finns lika många dagar som jag känner att jag kan fixa allt! Till skillnad från tidigare år då allt bara har varit ett enda långt gråsuddigt helvete mellan november-januari.

Det händer inte så mycket i mitt liv. Jobbar lite, pluggar lite, sover (för) lite, myser i stallet en hel del. Nu är min bästaste bästaste Elin i stan också. Det händer ju verkligen inte alltför ofta!! Hon borde vara här jämt, och hon borde verkligen alltid vara med mig. Det hade varit bra! Eller.. Näej.., satan i gatan vad vi hade blivit arga på varann då :) MEEN, min poäng är att jag tänker nog kidnappa henne någon dag i helgen och bara ha henne för mig själv, yep! BE AWARE DARLING! :):)

Nu ska jag göra något vettigt. Typ titta på film innan det är mat och stallet som gäller.

HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0