2 nov, 19.05

Jag har köpt en till mössa. En basker till och med. Som ni ser är den i leopardmönster och jag tycker att den är mycket fin och älskvärd, ja.

Det var tvunget att bli en såndär trevlig emo-vinkel när jag fotade för att man skulle se det mesta av baskern och för att den skulle bli centrumet av bilden och jag tackar min mobilkamera för de extremt konstiga färgerna! :) -Tack.



Sen har jag fått däcken bytta på min bil, jag har sen kört bilen till verkstan (som förhoppningsvis inte blir en så dyr affär..!) och så har jag *trumvirvel* : genomfört min muntliga prövning i Eng C, samt fått respons på min uppsats som slutade med ett VG. Det var bra. Jag är duktig. Jag är nöjd. Jag kommer kunna sova gott inatt efter att jag och mamma myst med en film hihi.

Nu ska jag till stallet. HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0