1 nov, 20.24

Helt plötsligt kändes det inte snorjobbigt att vintern snart är här (jag kommer antagligen vilja skjuta mig själv imorgon för att jag skriver så...). Iallafall inte när jag tänker på problemet som återkommer vaarje höst/vinter: Hur ska jag hålla mig och Favven vid liv, utan att vi båda fryser ihjäl!?

Men idag var mamma och hämtade ut mitt paket från Hööks minsann. Och i det låg det ett jättebra vintertäcke till ponnyrackarn (som verkade vara figursytt till just honom!<33), sen fick han en reflexgrimma också som verkligen inte är fy skam den här tiden på året. Sedan unnade jag mig också ett asdyrt underställ som är gjort av bambu och som tydligen ska vara bäst i världen för folk som mig, dvs för oss som alltid fryser!


Ta-daa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0