YO!

Nu har jag lagt ner mitt oaktiva bloggande. Jag sa ju faktiskt när jag gjorde den här bloggen att jag skulle vara bättre än med den förra, så nu har jag skörpt mig!

Idag är jag sjuk. Trodde inte att min näsa kunde producera så här mycket snor, men oj vad fel jag hade. Trodde inte att min kropp kunde göra så här ont, men oj vad fel jag hade. Trodde inte att mitt huvud kunde kännas så tjockt eller vara så yrt, MEN OJ VAD FEL JAG HADE!!

Men, jag har kommit på ett nytt uttryck: Lyxsjuk. Och det är man när man är själv hemma = lugnt och skönt! När man ligger nerbäddad i soffan med massa täcken och kuddar, samtidigt som man tittar på tv med datorn i knät. Precis så är jag nu. Då kan det fatiskt nästan vara värt att ha världens sämsta förkylning. Nästan. Om det inte vore så nedrans trååååkigt!

Jag är osminkad och känner mig som en gammal disktrasa, trots lyxsjukan.
Men om jag ahde varit sminkad, hade jag nog sett ut så här utan att göra mig till...........

Anyway, hoppas alla som jag tycker om har en bättre dag haha.
Ni andra kan dö, argh!

OH. Ikväll flyttar Carina Berg in hos Dregen i "Berg flyttar in". 21.30 i Tv4. Jag kommer inte missa det! MUMS!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0