Seaside 09

Det var inte alls lika kul som jag hade förväntat mig och hoppats på
men solen sken och jag fick umgås med bra människor!

Jag saknade att sitta i gräset med en öl i varje hand och känna mig lurig
och inte alls bry mig om gräsfläckar på ljusa byxor, men eftersom jag
skulle jobba idag (vilket jag också gjorde!) fick jag nöja med med att stå
och titta på när alla andra var luriga och sen cykla hem vid 21.00-tiden,
för att sedan gå upp kl. 05.00 imorse när klockan ringde och snällt åka
iväg till min älskade (?!) städvagn. Duktig Lovisa!!

Fick några bilder igår iaf:

Emma, Anders och Mia.

Emma igen.

Moa och en liten del av Bruno haha.

Mia och jag fick till kvällens kanske snyggaste posebild ;D

Sigrid och Emma. VÄDRET!<3

Mia syggade sig i Emmas glajjor!

Sen drog vi till Kålgårn och spanade in BDB som var grymma som vanligt;
Lite blod, lite svett, lite dans, en hel del poser och en massa rock n' roll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0