Peace&Love

Har nu fixat jobb under p&l. Superskönt! Kommer jobba under festivalen några timmar/dag, fick bra schema tycker jag. Och vad som är ännu bättre än schemat är att jag kommer jobba med johanna och sanna! Iiiiih!

Så det blir öl, festival, bra människor och en jävla massa rock n' roll i sommar med! Aaaaaaah jag är så PEPP!!!!

De här underbaringarna tänker jag se!

Mötley Crüe! Backyard Babies!

The Sounds! Timbuktu!

Volbeat! Electric Boys!


Men om jag känner mig rätt, så kommer jag missa några av de här och jag kommer kolla på flera andra band som jag inte ens tycker är bra och så kommer jag skylla allt på ölen och människor med dålig musiksmak som tvingar med mig på konstiga saker. Men det gör inget, för jag ska till p&l iår igen hihi!

Kommentarer
Postat av: Elin aka mr happy happy smile face

Exakt! Hattjakten är min favvis ;P

2009-05-21 @ 00:46:08
URL: http://wickedwonderboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0