Kan man dö av längtan?

Isåfall är jag illa ute. Men om jag överlever tills imorgon kommer jag vara utom fara, imorgon ska jag till Sundsvall och blir kvar där tills på söndag. Jag ska bo hos min älskade älskade älskade Elin. Jag saknar dig, och har gjort det för länge!

Jag tänker inte svara om någon ringer, kanske på något sms men den här helgen tänker jag försöka glömma allt som handlar om Falun, för om jag börjar tänka på Falun kommer jag automatiskt att tänka på skolan och slutbetyg och det PALLAR JAG INTE NU!!

Jag tänker bara ha det bra i helgen, och det känns som att en helg med Elin inte kan bli annat än bra!


Här är alltså Elin, bilden är från 2005 men hon lika snygg än!


HAHA! Måste bara bjuda på den här bilden också! Den är från Gatufesten i Sundsvall 2004, jag hade inte fått tandställning än, det hade precis regnat och vi var coolast i världen och ägde hela festivalen! Men faan vad fula vi var! DET var tider det, haha!

Kommentarer
Postat av: Elin aka mr happy happy smile face

Oh my god! Jag hade mittbena! :P och du var en enda stor babylock! :D:D

2009-05-21 @ 19:03:13
URL: http://wickedwonderboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0