Jag har försovit mig

och det regnar.. SÄMST START PÅ DAGEN!!!!!!!!!
Jag tänker ta mig friheten att åka buss idag. Lat tjej!
Igår i skolan glömde jag spara uppgiften till MDK så det blir väl inget MVG där då. Aaargh!
Jag är arg. Och vet inte riktigt vad jag känner om någonting. Jag är förvirrad. Och slut.

Det här är en sån där dag som jag kommer hata allt (fast jag inte gör det på rikigt),
och säga att allt suger och ingenting som jag gör fungerar (fast det nog gör det ändå).
Men ni vet, sån där arg/ledsen/förvirrad/frustrerad/hopplös/nervositetframkallande dag.

Nu ska jag iaf lacka på mina naglar lite i väntan på buss.
Det är något som iaf jämt gör mig lite glad. Nymålade och fina naglar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0