:/ ?

Neej.. Det är ingen bra magkänsla jag har just nu. Eller, jag tror iallafall inte det.. Jag vet inte vad det är för magkänsla jag har egentligen, bara att den är konstig och att jag inte fattar vad den vill! Vad är det med mig!? Såhär kan jag ju inte hålla på heller! Åh.. Feelings..

Hade en kalasdag i skolan. Vi åt.  Och fikade. Och pratade. Jag pratade en massa! Hade inga lektioner idag. Om man inte räknar med textfikat. Och det räknar man inte med. Fast det var jävligt gott så det kanske räknas ändå. Äsch nu sitter jag bara och skriver utan anledning. Jag är ganska bra på det faktiskt. Nu började jag igen.. GAAH!

Haha, vi på NTI har ju egna datorer, som vi har blivit lovade att vi ska kunna få köpa när vi slutar. Nu har vi fått reda på hur mycket de kommer att kosta. 5200:- FEMTUSENTVÅHUNDRAKRONOR! Då ska jag också säga att min hårddisk har kraschat tre gånger och nu senast var vi tvungna att byta ut hela hårddisken. Det hjälpte inte att bara formatera den. Haha, det är ett skämt! Dessutom skulle vi ju inte få med några program, förutom microsoftgrejerna då.

Jag kommer önska mig en dator i studentpresent, och jag har en känsla av att de flesta kommer att göra det haha.

Nu ska jag göra det som får mig att hålla mig lugn och som gör att jag kan koppla bort allt annat. Titta på några avsnitt greys! Det är bäst!

Lyssnar på mysig musik gör jag också.. Åh..


Jag har ont i huvudet. Ipren suger.

Har hört att man får fler läsare om man har med bilder i sina inlägg så här kommer en som stämmer hemskt bra överens med hur jag känner mig just nu..

Suddig, konstig och som att jag har blivit träffad av en blixt som gör ont och som går rakt igenom kroppen!

Kommentarer
Postat av: Moa

Men jäävlar vad dyrt :O:O



Är datorerna ens värda så mycket från början ? :S

2009-05-12 @ 21:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0