Dagen so far

Långpromenad i solen med galen hund - Haha, han var HELT knäpp! Sommarglad misstänker jag :D Ibland bara slängde han sig ner i gräset och lekskällde och morrade och rullade runt så han fick gräs och löv överallt! Tokfan <3

Åkte med bilen till verksta'n för att få nya däck - När jag kom dit sa killen som jobbade att det skulle ta ca 1,5 timme att få den klar.... Jävligt värt när jag trodde att det skulle ta typ en kvart som det gjorde när jag var med syrrans bil och fixade däck!

Gick hem till Johanna - Hon skulle äta, och sen träna. Vi åt runkbulle, drack kaffe, lyssnade på sjukt dålig musik och pratade. Gött! Ibland är sånt mer värt än annars. Idag var det en sån dag! :)

Traskade upp till verksta'n - Fick tillbaka bilen som nu äntligen har däck som det faktiskt är lagligt att köra med haha..

Kom hem och möttes av en överlycklig hund - Han är så bra, myseligosen

Gick en liten promenad igen - Han var lika galen då! Sen när vi kom in i lägenheten sprang han raka vägen uppför trappan och krockade med grinden som var stängd, han blev skiträdd och kastade sig nerför trappan igen..... Sen fick jag muta honom med godis för att han skulle komma upp när jag väl hade öppnat grinden. Tussen då.. :(

Nu ligger vovven och sover, jag sitter i solen på balkongen, saknar min ponnyhäst lite grann och funderar på att göra mig min andra smoothie för dagen hihi :) En dag som denna kan man få i sig hur mycket smoothie som helst! <3

SNÄLLA RARA VÄDERGUDAR, LÅT SOLEN OCH VÄRMEN STANNA KVAR NU.
HELA SOMMAREN VORE JÄTTESCHYSST! :)



Mina älskade hjärtan, hur skulle jag nånsin klara mig utan er!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0