16.28

Helt okej dag haha. Jag ÄLSKAR den här dagen!
Den hade varit helt bäst om jag fick umgås med mina bästa som
är i Kålgårn och myser i solen nu men tiden räckte inte riktigt till. Som vanligt..!

Idag har jag solat och hängt lite med min favoritvovve Casper,
vi delade på en hallonsmoothie som blev asgod <3

Om en liten stund kommer mami och hämtar mig och så ska vi på kalas
hos min kusin Elin som fyller 11 år idag! GRATTIS!! :)

Sen ska jag mata hästar och låsa stall och imorgon äre
först wöörk (inte så pepp!!!) och sen seaside som gäller.
Blir nog en bra dag det med!


HELT okej sysselsättning om ni frågar mig!


Slänger in Dagens låt på en gång!

Hardline - Hot Cherie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0