12.03

Precis när jag skulle sätta igång med den sista historiauppgiften som var att jag skulle fota något som hade med globaliseringen, industraliseringen och folkhemmet att göra och skriva lite om det kom Daniel och sa att han redan hade satt betyg på mig och att jag inte behövde göra fotouppgiften.

Jag får G i historia. Är glad över det men hade verkligen velat ha ett VG för att få de där 5 extra poängen men men. Jag blev iaf godkänt och det var huvudsaken.

Egentligen kan jag väl inte förvänta mig högre eftersom
jag har varit lite väl slarvig med dead lines och sånt.
Har ändå prioriterat andra ämnen före historian så ett G i det ämnet duger bra för mig!

Nu ska jag gå leta på mina mator som är äckliga och äter kinamat och sen ska jag och Sanna hjälpas åt med MVGuppgiften i MDK. Det blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0