VAD GÖR HON!?!?!??!?!

Hur kan hon vara så dum?! Okej att hon typ jämt får vara med honom och så, men ändå! Det kan ju knappast bli för mycket!!

http://www.youtube.com/watch?v=OAbIkOPiXTg

Det var det "bästa" klippet jag hittade och det gick inte att bädda in i inlägget, men kolla haha!



Justja, jag hade precis det jobbigaste telefonsamtelet i mitt liv. De flesta vet att jag inte alls gillar att prata i telefon, jag HATAR det. Speciellt när det gäller folk jag inte känner. Jag gillar msn. Och face to facekonversationer. Anyway (nu gled jag iväg från ämnet), min distanslärare ringde för att prata betyg med mig. Hjäälp tänkte jag när jag hörde hans röst. Han lät gammal, seg och dryg med den här "jag-vet-och-kan-allt-attityden", som jag tror alla har erfarenheter av. Jag blev skitnervös när han presenterade sig och jag fattade vem han var och skulle fort som attan få upp mina provdokument som vi skulle diskutera, och vad händer?! Jo, min dator hänger sig. Hänger sig! JAG VILLE HÄNGA MIG! Sen fick jag upp mina arbeten och jag hade gjort typ tusen fel och jag fattade inte vad han sa och ville bara grina av ångest/nervositet/illamående eller någon annan anledning man kan komma på för att börja grina av obehag! Usch.

Det räckte iaf till ett G, och han avslutade med att önska mig en trevlig sommar. Gött. Jag överlever nog 9-10 dagar till då hehehe... Idag köpte jag biljett till mösspåtagningsfesten också! Yihaae!

Kommentarer
Postat av: © A N N A » Design, foto, tävlingar! ♥

aaaaha,haha fan jag hänger väl på er vafan.

Jag och falun är inte kompisar någonstans ;p

Jag kommer dock till studentfrukosten lite senare, jag bor en bit från falun sååå >.<



äh det löser sig, får skrika med megafon eller nåt på er om jag inte hittar er :)

2009-06-03 @ 20:12:26
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: Elin aka mr happy happy smile face

Freaking gnällspik, JAG VILL INTE HA SVART/VIT ELLER SVART/RÖD ELLER SVART/SVART! Gaaaah! :P Puss

2009-06-03 @ 20:28:46
URL: http://wickedwonderboy.blogg.se/
Postat av: Elin aka mr happy happy smile face

I am so sorry, but i kind of like us blog-screaming :P

2009-06-04 @ 11:21:21
URL: http://wickedwonderboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0