Tjofadderittan!

Nu är det mitt första blogginlägg på SKITLÄNGE!!!

Jag har tagit studenten, gått på bal och gjort roliga grejer haha
Jag har börjat jobba, och peppar inför P&L och hoppas att vädret blir bra

Alla bilder från studentveckan (som var det roligaste jag gjort)
ligger uppe på facebook, och jag orkar inte slänga upp några här! :)

Nu kollar jag på ett konstigt program på tv och försöker hitta på saker
i min dator som ska göra den lite snyggare.. Eller bara som jag vill ha dem haha!


Det får duga så länge, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Ida

Naaaaw! Min RockerLovisa :* Saknar dig också, babe, det vet du! Och ska du säga om snyggast :O Goddamnit! Följ med på RfM och mys med mig! :*

2009-06-18 @ 23:00:33
URL: http://idabjornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0