Studentveckan

är GALEN! stress, öl och planer om vartannat. Men jag tror det går bra!

I måndags var det mösspåtagning. Festen började hemma hos Sanna redan vid 9-10 på förmiddan haha. Sen tog vi oss upp till åsbo och umgicks med lite NTIare som var där och 5kampade sig. Jag och mina älsklingar satt i gräset och drack diverse goda drycker istället!

Sen åkte vi till Sanna igen och festade vidare tills klockan blev 15.00 för då var det dags att vara på stan och få på sig hatten! Det var en seg och lång process som gjorde att några i sitt lätt onyktra tillstånd tröttnade ur rejält och de flesta ville nog bara hem och sova haha.

Efter det var det dags för Sanna igen. FEST FEST FEST, det var tokmycket folk och party i flera lägenheter i hennes korridor, ASROLIGT! Sen var vi kalasfulla yep. Då var det etage som gällde. Träffade massa folk som jag inte träffat sen högstadietiden och det var roligt. Träffade ju också nuvarande vänner och det gjorde ju saken bara bättre. Sen spelade Dökött och de var hur party som helst som vanligt!

När klockan var 01.10 var jag trött och ringde mamsen så hon kom och hämtade mig och sen bara stupade jag i säng och vaknade med en lite baksmälla.

Igår var det alltså en seeg dag. Var till stallet och myste lite. Sen åkte jag till mamma och fixade lite innan jag drog till slussen och mötte upp klassen där några satt och drack öl och goade sig. Det blev cola och piggelin för mig, tumme upp för det!

Sen åkte jag hem och då hade Ann-Marie, Helena och lilla Thea kommit för att uppvakta mig lite. Fick världens snyggaste vas med blomma i, ett gulligt kort och en jättesöt nalle som mamma blev beordrad att hänga på mig på fredag!

Idag ska hela klassen till Uno på lite grillning och sånt och jag hoppas att det slutar regna!!!

Nu måste jag göra mig iordning innan jag hämtar upp Ida, Ch, Robin och Anton.

Kommentarer
Postat av: Azgaroth

Åh känns det bra att det är sista köret nudå? ^^ vad ska du göra efter studenten? Hoppas ni får sol så ni slipper paraplyn!

2009-06-10 @ 09:15:10
URL: http://azgaroth.blogg.se/
Postat av: Elin aka mr happy happy smile face

Åh vad jag bliv avundsjuk att jag inte får göra det här igen! Och lite ledsen att jag inte kan vara där och se dig falla handlöst av din lastbil på grund av för mycket av din älskade öl! :P Puss

2009-06-10 @ 11:45:35
URL: http://wickedwonderboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0