P&L

Kom precis hem från borlänge.
Festivalen har inte ens börjat riktigt än men så fort vi rullade in i borlänge möttes vi av strålande väder, MASSA människor, musik från vartenda litet hörn och en hel del fulla människor. Man kan inte annat än njuta. Aah! :)

Efter en del om och men fick iaf jag, sanna, johanna, och markus ut våra festivalband och kunde börja leta efter själva campingingången vilket inte var det lättaste eftersom de gjort om HELA området från tidigare år. Dumt tycker jag. Anyway. Vi hittade den rätta ingången och började köa snällt. Det tog inte så lång tid och sen började vi knata mot campet! Där var det musik, vin och öl för hela slanten och det var bara att få upp tältet och slå sig ner i gemenskapen (dock utan öl eftersom vi faktiskt skulle hem sen).


Nu ligger jag hemma och väntar på att få i mig mat innan jag och mamma ska våldgästa kjells källare i hopp om att hitta min sovsäck och liggunderlag.. Kan sluta hur som helst om jag känner den källaren rätt!! Men nu tänker jag inte deppa över det. Det är festival i luften och av mina erfarenheter så kan jag säga att om det finns ett ställe där ALLT löser sig så är det på en festival!

Återkommer med resultat av festivalen när den är slut!



HOPPAS VI SES I DIMMAN A' LA PEACE AND LOVE, HOJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0