P&L är över

sen några dagar tillbaka. Jag jobbade många av dagarna med festivalen och slet som ett djur med mina vänner i den 35gradiga värmen. INTE ATT LEKA MED. Och sen var det bara att åka hem, packa upp och slänga alla äckliga kläder i tvätten och gå och lägga sig för måndag morgon ringde klockan 05.45 och det var dags att påbörja mitt jobbmaraton som kommer vara några veckor nu. Känner mig död i hela kroppen och i huvudet men det får fanimig gå ändå nu när jag gett mig in i det. Jag är också sjukt tacksam över att ha ett jobb där jag faktiskt tjänar rätt bra!

Men åter till P&L. Det var bäst. Bästa campet. Bästa vädret (kanske lite för varmt ibland..). Bästa musiken. Bästa människor. ALLT VAR BÄST!

Mötley Crüe, vilka jävla bra band alltså. Stört. Jag älskar dom och kommer nog antagligen göra det för resten av mitt liv. Jag stod själv längst bak en del av spelningen och när de körde Home sweet home som extranummer brast det. Jag började tokböla och försökte dölja så mycket som möjligt av det i hatten men då såg jag ju inte vad som hände på scen så alla fick se mina glädje/nostalgitårar istället haha. Jag skyller lite av min känslosamhet på för mycket sol och för lite sömn ;D
Såg andra band också men det orkar jag inte skriva om nu. Har ni tur får ni läsa om det i något senare inlägg!

Nu kommer jag iaf jobba ett tag, någa 12dagarsperioder kommer det bli.... Men jag tjänar pengar mwahaha! Ska också hinna med ponnyhästen min och jag vill hinna träffa R också. Mys!

Slänger in dagens låt här också, som självklart är Mötley Crües Home Sweet Home.
Hittade ingen schyst liveinsplening så denna får duga!


Kommentarer
Postat av: Elin

Så? Dog du på kuppen eller är min blont kanske en överdrift och färgen är mer orange? :P

2009-06-30 @ 17:11:04
URL: http://wickedwonderboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0