My new BBF!


Så himla bra!

Mina fötter är ömma och helt trasiga med sår (och läskiga hudbitar) så jag har tagit mig ett fotbad och är helt kladdig av denna underbara hudkräm! Fötterna tackar helt klart för att ha blivit tvingade att gå i klackar hela dagen i Stockholm igår, som för övrigt var bäst. Gröna Lund och öl! Kom igen, det är svårt att hitta något bättre! Jag kommer sakna min klass och mina lärare jättemycket!

Insane var verkligen INSANE! JÄTTEROLIG! Jag åkte två gånger innan det fick vara nog, haha. Jag skrek, skrattade och grinade om vartannat. Med andra ord, så jävla värt! Vädret hade absolut kunnat vara bättre.. Det regnade, blåste och var skitkallt hela dagen men karusellerna var igång iaf så det var helt okej.

Sista två timmarna (när det blivit för kallt) innan avresa hemåt ägnade jag och mina superbraiga klassmates åt att sitta inne på Bakfickan och dricka ööööl. Supermysigt, supergott och lite berusat ;)

Större delen av resan hem sov jag på bussen. Haha, det var också värt. Vaknade och kände mig asäcklig, men blev pigg och glad av att se några av mina vänner som satt och snackade om allt och inget så jag satt och tjattrade med dom tills vi kom hem igen.

Bilder från resan kommer så fort jag har hittat på kamerasladden......

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad menas med BBF?

2009-06-07 @ 15:05:54
URL: http://johannaeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0