Jag ljög..

Jag bloggar igen, trots att P&L inte är slut än. Det har fortfarande inte riktigt börjat än. Inte för min del iaf. Men därimot för mina kompisar som är där och festar järnet redan och som jag ska hämta om en timme. Jag är den snällaste jag vet :)

Jag hoppas verkligen att de står på bestämd plats när jag kommer så jag slipper ringa runt och tjafsa! Men det skulle inte göra så mycket, jag vet själv hur det är när man ska bli hämtad. Och hur det nu än är så är de bra! De mest braiga jag vet faktiskt!

Men nu sitter jag bara här och skriver massa strunt för att få tiden att gå medan jag kunde ha fortsatt med min packning som jag ska försöka göra så liten som möjligt, vilket alltid har varit ett problem för mig så fort jag ska någonstans med en packning!

HOJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0