Imorgon

flyttar jag till peace and love. Iiih! Jag blir sådär barnsligt glad vid tanken på det haha.

Så imorgonbitti blire att njuta av en sista dusch och känslan att ta på deo när man är ren. Den känslan är sjukt värd när man kommer hem och får göra det igen.. Man är jävligt smutsig och äcklig på festival. Och det sjuka är att det känns helt okej, alla är ju lika! Jag gillar festivaler.

Idag köpte jag mig en finfin festivalstol också. På Rustas barnavdelning, perfekt ju! Med ölhållare och allt <3 Den kommer matcha mina zebrastövlar och festivalhatt perfekt!

Man kan inte annat än älska den! :D


Bild från P&L förra året. HATTEN! <3 Sa jag att man var smutsig och äcklig på festival eller, haha? ;D

Kommentarer
Postat av: Elin

OMG ut i vildmarken för din del alltså? :P

2009-06-24 @ 00:18:13
URL: http://wickedwonderboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0