Badminton

Jag och Annie skulle spela badminton mot pappa och Marika.
Vi tyckte det var en alldeles ypperlig ide att göra efter all mat
som vi precis hade ätit!

5 set skulle spelas. Det blev bara 3. Jag är fortfarande svinarg!

Nu föreslog dom att vi skulle spela yatzy istället! YATZY!?!?!?
Men KOM IGEN, då kan vi lika gärna titta på skitrobinsson också!

Han har inte ringt. Skulle vara gulligt om han inte gjort det bara för
att han är lika nervös för allt det här som jag är haha :)

Nu ska jag nog kolla på ett avsnitt greys! Ska precis börja med
säsong 5. Jag kommer gråta blod när den är slut. :(

Kommentarer
Postat av: Elin

Okej, gnälla på sällskaps yatsy och sällskaps robinson men höja greys till skyarna, jag är besviken :P

2009-06-19 @ 23:51:46
URL: http://wickedwonderboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0