14.25

Sitter och kollar på MTV Movie Awards i min ensamhet medan regnet öser ner (poesi på hög nivå..)! Jag är skittöntig och kan inte riktigt hantera mig själv när jag ser Robert Pattinson, men kom igen, vem kan det!?!? Gash, straffbart snygg är han!

Lite senare ska jag städa och packa ihop lite grejer och sen bär det av till papsen! Ikväll ska jag till City Gross och handla lite inför sthlmresan med klassen imorgon. Vi ska gå på Moderna Museet och åka massa roligt på Grönan. Blir nog bra! Om vädret bara vill vara lite kompis med oss... Jag hoppas det!

Jag kan knappt vänta tills 20 november när New Moon har premiär, jag tänker inte missa den premiären kan jag säga! 170 dagar kvar, wowowo!

Oh shit oh shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0