23.45

Jag kollar på Band of Brothers. Kung serie! Jag älskar krigsfilmer haha. Och att killarna som spelar med i dessa filmer slåss mot varann, oftast är snygga och svettiga är ju bara ett plus ;)

Annapolis gick på tv idag också. Jag njöt! DÄR kan man verkligen snacka om snygga, svettiga killar som slåss mot varann! MY GOD! Blir nog att kika på Pearl Harbor någon dag snart också nu när jag ändå är igång haha.

           
kom igen, visst fattar ni vad jag menar?!



Kvällen igår var kanoners
! Alkohol av olika slag, sjukt bra människor, ett litet äventyr som var mer än okej och en taxitur med en heltrevlig chaffis som jag diskuterade rockens historia och utveckling med (superseriöst runt 4 på morgonen, jag lovar haha!) är verkligen vad jag kallar en helt kanoners kväll, yep!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0