15.17

Jag har ett blåmärke på ett väldigt konstigt ställe haha. Jag vet verkligen inte hur det har hamnat där men det är hemskt lustigt haha.

Mamma fick för sig att tvätta mina converse (av någon anledning tyckte hon att de luktade motbjudande efter P&L.....). När de kom ut ur maskinen var det kolsvarta och kritvita. Jag har inte sett dom så sen jag lyfte dom ur kartongen precis när jag köpt dom. Det var inte själva poängen utan poängen är den att de har krymt! Haha, bra mamsen! Så nu har jag påbörjat mitt mission att gå ut dom så jag få ner mina asbraiga sulor i dom igen! För nu sitter de tajt. Jag får ju på dom och så of course men de är säkert i typ strl 34 nu! :O Pyttesmå haha! Alltså plasten har ju inte blivit mindre, det är bara tyget som har dragit ihop sig.. Men det hoppas jag att ni fattade...!

Idag har jag jobbat klart 1/4 av mitt sommarvikariat. Har varit en bra vecka. Jag har varit duktig höhö! Nu är jag rätt lugn för nu är jag inne i det så att säga. Så nästa vecka är det bara att köra på! Det känns bra. Men sen började jag och Johanna snacka om vad som händer efter sommarn. Och då blev det jobbigt igen, Då lär jag ut och söka jobb för jag antar att jag inte får något fortsatt där jag är nu men jag ska iaf kolla upp det. Men om jag måste söka vidare så har jag då en färsk och bra referens. Hoppas jag haha.

Det blev lunch med Johanna och Rasmus idag igen. Hos rasmus. Tummen upp. Ikväll blir det också en och annan öl där = ännu mer tummen upp! :)

Imorgon kommer förhoppningsvis R hit. Iiih! :D Det här är så roligt! :D Det bara pirrar i hela magen, på ett bra sätt hihi.

Nu blev det ett längre inlägg än jag från början hade tänkt mig.. Men men, kul för er osv ;) Haha. Nu ska jag duscha så jag kan få känna mig som en människa igen och inte som ett damm/smuts/svett/äckelmonster som man lätt gör efter en dag på jobbet och sedan ska jag susa ner på stan och kirra öllllllllllllll!

Dagens låt

Hoffmaestro & CHRAA - Seize the Day


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0