22.04

Jag är en fruktansvärt dålig bloggare! Och de kommande dagarna kommer det inte bli bättre kan jag ju bara säga.

Men jag tänkte att innan min brutala trötthet helt tar över och gör så att jag somnar mitt i en mening tänkte jag dela med mig lite om vad som hänt senaste dagarna och vad som kommer att hända de kommande dagarna!

- Elin har varit här på en liten snabbvisit. Och även fast vi bara träffades i några timmar så var dom timmarna hemskt bra och jag saknar henne jämt!

- Med den mystiske R är det, och har varit några dagar av total tystnad. Lika bra det kanske.. SATAN. Jag HATAR sånt här.

- Jag har en veckas semester nu = SKÖNT!

- Stallet är som en dröm utan alla ridskoleungar och allt annat värdelöst folk som bara låter illa och är i vägen. Jag älskar min häst, han är det bästa jag vet. Men jag tycker inte om det där stället längre. Inte alls!

- Har hämtat och burit en massa hö också. 2 ton blev det totalt. Så nu behöver inte våra ponnyhästar gå och vara hungriga i höst och i vinter till typ dec-jan. Känns otroligt skönt att det är fixat!


- Imorgon ska jag, mamma och sofia åka till ikea och hitta lite fina saker tänkte vi. Vardagsrummet ska få lite nya vitrinskåp och två andra skåp, mitt rum ska få en till garderob och en ny byrå. Behövs verkligen! Den lilla ytan mellan mitt och fias rum ska få en spegel, stor som satan hoppas jag på hihi. Och som vi har sagt nu så kommer den bli stooor! :)

- Sedan mot eftermiddagen när vi kommit hem ska jag åka på min verkliga semester: två dagar i Stjärnsund hos farmor, Gunnel och resten av godingtanterna kommer bli BÄST! Åh vad jag ska mysa! Kanske ska säga också att det här med att prata i telefon, speciellt om man har comviq, i Stjärnsund är mer eller mindre en omöjlighet. Jag bara hoppas att vädret blir bra så att vi kan bada och sola mycket! Såklart kommer det bli en och annan fika och en massa kortspel på verandan också ;) ÅH VAD JAG LÄNGTAR!

Nu ska jag fixa disken som mer liknar ett berg på diskbänken innan jag äntligen får sova!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: ida

sv: jag vill inte veta, kommer vara nervvrakens nervvrak... :(

2009-07-27 @ 22:26:25
URL: http://idabjornstrom.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag saknar dig med juh!

2009-07-28 @ 00:35:47
URL: http://wickedwonderboy.blogg.se/
Postat av: Joel Gedin

Va kul att du fortfarande är så intresserad av hästar! =)

2009-08-07 @ 18:16:11
URL: http://www.joelgedin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0