15.04

Har precis kommit hem från jobbet. Morgonen började bra genom att jag höll på att bli ihjälskrämd (minst!) av några väktare som kom och skulle larma av så hela byggnaden började toktjuta! Satan! De fattar dom väl att de inte göra klockan 07.15 en måndag när jag dessutom är själv!? Jag trodde jag skulle dö haha.

När jag var på väg hem för lunch fick jag också ett trevligt telefonsamtal från min chef Lisa som undrade om jag hade lust att jobba tre veckor till i sommar, då på heltid. Helt okej YEP! Så jag kommer jobba som vanligt nu och hela vecka 30, sedan vara ledig vecka 31 och sen köra på igen mellan vecka 32-34. Känns bra! Och som vanligt mina helger då. Tänkte avsluta sommaren som miljonär!!! Återkommer med resultatet..

Inatt var det en orolig natt. Vaknade hela tiden verkligen. Svinjobbigt! Och för varje gång jag vaknade blev jag mer och mer stressad när jag tänkte på min onda hals och mina tidiga mornar som gör att jag MÅSTE sova på nätterna. Inte bra. Har på tok för mycket saker att tänka på. Eller, inte för mycket kanske men de saker jag tänker på tar för mycket plats! Men trots natten gick det ändå bra på jobbet och jag är inte dödstrött nu. Det är bra! Jag har haft ett lugn i kroppen idag och har insett att jag måste låta tiden avgöra hur saker och ting blir. Kan inte trixa och fixa för mycket nu. En av de få gånger då jag insett det helt på egen hand och faktiskt accepterat det. Men jag hoppas. Jag hoppas långsamt haha.

Nu ska jag ner och slänga i en ny maskin tvätt och sedan susa iväg till stallet till min älskade ponnyhäst. Känner för att rida lite dressyr, äntligen! Kan bero på att vädret inte är dödande hett idag.

Dagens låt blir det här också.
Jag är helt fast. Den känns bara så jävla rätt.
Sammanfattar
(på mitt sätt!) en hel del av det jag har i mitt huvud just nu..
Synd bara att hon alltid har asskumma och skitfula videor haha!

Pink - Please, don't leave me

Kommentarer
Postat av: Elin

Men du vet ju att jag aldrig dammsuger, min lägenhet är full av små små damer i kappa och hatt som jag helt enkelt måste bli av med för dom skrämmer Ozzy och Emil, mig med lite.

2009-07-11 @ 22:02:47
URL: http://wickedwonderboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0