Hard work work

Kom precis hem från jobbet. Är HELT slut. Det var mycket idag. Först banken och sen en bussgrej där nån smart jävel hade krossat en glasflaska. TACK SÅ JÄVLA MYCKET. Det betydde att jag var tvungen att stå i en busskur när solen gassade rakt på och plocka hundramiljoners glasbitar när jag redan var superstressad till kopparstaden. Värt.. Det gick iaf bra på kopparstaden eftersom jag har varit duktig och snabb tidigare i veckan så jag hade hunnit göra lite torsdagsjobb igår. Tummen upp! Var tvungen att jobba över lite ändå. Men jag slutar 14.00 vanligtvis så att jobba över det är itne så betungande haha. Lunch på Tzatziki i värmen med Johanna och Rasmus också. Lätt värt! Så gott!

Imorn ska jag till ett nytt ställe.. Lite nervös faktiskt haha. Det är så jobbigt när man inte vet och man är själv. Men det är enda gången det är jobbigt att vara själv. Jag trivs väldigt bra med att åka runt och jobba själv. Inget tjafs med hur den andra brukar göra osv utan jag får fixa allt på mitt sätt. Perfekt! Hoppas de som jobbar på ställena också tycker det haha! Det visar sig hehehehe...

Nu ska jag ringa R (hihi), städa och sen åka till stallet. Blir nog en mystur i skogen med lite bad och så idag igen. Varken jag eller hästen orkar nåt annat i den här värmen!

Mami fyller år idag!!! Världens bästa! Jag och Fia var uppe 05.30 och fixade frulle imorse haha
Hon är också världens snyggaste, som ni ser! <3


Med anledning av det dedikerar jag dagens låt till henne :)
Och det är en inspelning från ett av hennes favoritprogram haha.
Jag älskar henne så himla mycket!


Jerry Williams - I can Jive


Kommentarer
Postat av: Elin

Världens finaste Anna! Hälsa och gratta henne i efterskott från mig :D

2009-07-03 @ 17:56:43
URL: http://wickedwonderboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0